Semester...

...sitter och planerar semestern i år. Vad jag vill hitta på och när.
En del saker får jag stryka eftersom ekonomin är knapp när man är mammaledig, en del saker får jag stryka för jag vet att sambon kommer att motsätta sig.

Men jag vill inte bara vara hemma och inte bara åka till de gamla vanliga ställena. Vill göra något annat också.
Som självklart inkluderar sol och bad =) Vad annars?

Önskar att jag också hade en stuga någonstans. Känns inte bra att snylta på alla andras stugor hela tiden. Men de får iofs snylta på våran båt =) Så vi har ju ngt att komma med i varje fall.
Men jag är uppväxt med en stuga som vi alltid åkte till, och detta är något som jag vill ge även Edvin...
Nåja, den tiden kommer också.

Nej, slut på planerandet nu, är bättre att planera med sambon istället så man inte blir besviken.
Nu fick jag sms av mamma som undrar om jag är vaken, ska ringa henne och sen ska jag göra cirkelträning.
Undra hur det är med magträning om det skulle vara bråck jag har??

Kommentarer
Postat av: Emely

Jag kan planera lite åt dig.....



I juni är det du, jag å mamma i stugan några dagar när gubbarna jobbar. Sen pratade vi ju om att åka ner till Karlskronas skärgård å det kostar inte många slantar.



Magträningen beror på....gör det ont så inte....annars känns ju plankan okej eftersom buktrycket inte är så högt då som vanliga situps

2012-03-07 @ 07:45:39
Postat av: Martina

Hello! Vi ska på sem den 16/6-23/6 om ni vill semestra i Skåne en vecka i sommar!! Det ligger i Hyllstofta, lite utanför Klippan, finns en fin bad damm i närheten och tar ca 35 min till Ängelholm, och 25 till Helsingborg!! :) det ända kravet är att ni matar katterna!!;)

2012-03-07 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test