Solen skiner!

Gud så skönt! Varit borta i flera dagar och som jag har saknat den!

Idag är en riktig tröttisdag.
Var bortbjudna till Jonas och Linnéa igår, vilket ju är jättetrevligt. Men det innebär att vi kom hem sen (halv tre), vilket ju inte Edvin bryr sig om utan stiger upp som vanligt.
Så efter 3,5 timmes sömn senare så sitter jag och tänker på mitt kaffe med kärlek i själen...
Känner mig bakis, men det är ju för den lilla sömnen och inte för alkoholen igår (jag körde).

Men idag ska jag utnyttja att sambon är hemma och passa på att putsa de sista fönsterna utvändigt. Ska även tvätta och städa bilen. Vara ute mycket helt enkelt!
Behöver städas här inne också för just nu ligger det tjockt med slipdamm över hela nedervåningen efter att de snickrade igår.
Men nu är det färdigt på toaletten för mattläggaren att komma! Så i veckan ska vi iväg och bestämma vilken matta vi ska ha. Åh vad roligt när ett rum sakta men säkert börjar bli färdigt! Det är ju det rummet som det är störst jobb med också, de andra rummen är det bara småsaker... förutom fönsterna då som är hopplösa och självklart faller på min lott.

Har inte tränat sedan i torsdags, hade hoppats på att hinna det innan vi skulle iväg igår men de var på ovanvåningen för länge.
Nåja, får ta ett rejält ryck ikväll istället.

Idag ska vi prova kikärtsbiffar, ett recept som jag fick av Emely. Ska bli spännande att prova!


Kommentarer
Postat av: Nina Johansson

Tycker vi vart hemma mycket denna vecka, men har haft massa besök, och gjort lite annat :). Kul när veckan går så snabbt att man inte hänger med :).

2012-03-11 @ 11:12:40
URL: http://ninakarolina.blogg.se/
Postat av: Emely

Hur blev biffarna tycker du?

2012-03-12 @ 09:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test