Sovmorgon...

Idag sov Edvin till 06,55!
Så jäkla skönt, för vi har bråkat lite inatt =)

När Oskar stack till jobbet 06,35 så hällde jag upp kaffe, vilade lite till i soffan (som numera verkar vara min säng) och så var kaffet lagom varmt när Edvin vaknade.
Han vaknade på toppenhumör tack och lov, låg och pratade i vagnen i tio minuter innan det var dags att ta upp honom.

Det blev ingen träning igår =(
Oskar och hans pappa var på ovanvåningen och satte upp gipsskivor, så jag var själv med Edvin nere.
När han hade lagt sig så var det tid att göra mat till killarna där uppe, de brukar hålla på till kl 20,00 och då är de hungriga.
Efter maten är man knappast sugen på att träna, man orkar inte träna direkt efter maten.
Det var inget vidare väder att gå ut i heller, så vi satt inne hela dagen.
Idag ska jag däremot ner. Oskar ska på innebandy kl 19 så får träna direkt när han kommer hem.
Kan ju självklart göra det efter Edvin gått och lagt sig, men tycker det är skönt att sätta sig i soffan och slappa då.

Idag ska vi till Älmhult och hälsa på Karolina och Agnes!
Det ska bli riktigt kul, var jättelänge sedan vi sågs nu. Agnes kan nog krypa nu, hon är fem veckor äldre än Edvin.
Min gosse däremot kommer nog aldrig att börja krypa, men vad gör det? Så länge han är i gåstolen så vet jag precis vart jag har honom =) Han har ju aldrig gillat att göra något halvdant, så varför börja nu?
Han ålar inte ens =) Men vi har ju inte börjat träna förrän nu heller, så inte lätt att lära sig när man aldrig ligger på golvet, haha.

Nej, dags att klä på sig och omfamna dagen. Eftersom vi ska iväg i eftermiddag så kanske jag inte ska slöa bort hela förmiddagen =)

Kommentarer
Postat av: Emely

Jag tycker du ska önska dig träningskort någon stans så du kommer iväg och tränar också. Det är grymt skönt att få komma iväg en stund och köra igenom kroppen riktigt.

2012-03-20 @ 11:01:27
Postat av: lonnan

Bra att du inte känner press på att han ska kypa/åla.. Det kommer om det kommer.. Finns andra saker han kanske prioriterar;-)

2012-03-22 @ 20:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test