Tom i skallen...

... idag känner jag mig helt tom i skallen, bortsett från en dunkande huvudvärk.

Det är sådana här dagar där allt kan gå precis hur som helst.
Man vaknar, varken pigg eller trött, bara tom och tänker att dagen kommer blir lång.
Förbereder sig på att inget kommer att bli gjort, men rätt vad det är så kan allt vända och man blir hyperenergisk. Svårt att veta när man bara är tom =)
Spännande att se vad denna dagen har att erbjuda...

Det var kul på tjejkvällen igår, men jag stannade inte så länge som jag brukar... GREYS ANATOMY hade ju säsongspremiär! Och dubbelavsnitt dessutom! Som jag har längtat...

Ingenting planerat till helgen. Oskar ska upp på ovanvåningen som vanligt och jag ska försöka få de sista fönsterna putsade. Men denna helgen vill jag inte göra något heller. Inte om man frågar mig idag i varje fall.

Nu är det dags att bege sig ut i köket och kolla vad man ska ha för lunch idag...
Har ni förresten sett snyggingen i huset??


Kommentarer
Postat av: mamma

mormors gullunge

2012-03-08 @ 12:04:50
Postat av: Lina

Mosters oxå!!:) (Tack Emely för att jag får vara moster!)

2012-03-08 @ 19:33:08
Postat av: Lina

Vi har köpt ett sånt paket som ser ut som ett mjölkpaket m tacokrydda (Santa Marias) o den funkar kanon.:)

2012-03-08 @ 19:35:21
Postat av: Emely

Ha ha...du är en självklar moster :) men bara så länge du fortfarande är Elliots tant Lina ;)

2012-03-11 @ 08:12:45
Postat av: Sofi

En riktig liten goding ser det ut som! Och snygg såklart!



Är sämst på att läsa blogga nu för tiden, men det är roligt att se att du bloggar ofta! Ska försöka blir bättre på att kommentera också!! :D

2012-03-11 @ 18:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test