Det är lustigt...

... ibland är man full av energi och man går runt om dagarna med känslan av att lätt kunna bestiga Mount Everest (vilket jag självklart hade klarat huuuur lätt som helst).
Sen så kommer det perioder där man bara är trött hela tiden, oavsett hur tidigt man somnar.

Tack och lov vet jag bästa botemedlet mot trötthet: aktivitet!
Så därför ska jag slurpa i mig mitt kaffe lite snabbt och sedan sätter jag fart!
Fyra Nutella Semifreddo är beställda, så fyra Semifreddos ska göras!
Det är lika bra att sätta igång så fort som möjligt, så kommer jag igång och blir piggare plus att jag har lite mer tid på mig om det går åt fanders =)

Oskar ska vara på rally hela dagen, så det är bara jag, sorken och Bella hemma (självklart Zilly-Chili också!).
Inget vidare väder ute heller, vilket kan vara bra efter en vecka med toppenväder. Hushållet förfaller nästan när solen skiner på Sjöbo, för vem har tid att vara inne och städa då? Nej. precis, inte jag heller!

Men nu är det dags att sätta igång med dagen innan jag somnar framför datorn...

Kommentarer
Postat av: Emely

Ja när det är sol ute så blir det inte mycket gjort här hemma heller, men skit samma. Känns som om man vaknar upp ur en dvala och livet leker :)

2012-05-05 @ 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test