Hoppa...

....Hoppa om ni älskar Malmö FF!!

3-0 mot Helsingborg igår! Matchen visades på tv men jag kunde inte kolla för satt med bokföring och deklarationer... men jag hörde! Först ett jubel... följt av ett annat.... och ett tredje!
Som jag led borta vid köksbordet när jag förstod att Malmö körde över Helsingborg och jag inte hade tid att se det!

Men ljuva rubriker i aftonbladet idag, ljuvlig läsning!
Borta mot Göteborg på måndag, alltid lika spännande mot detta lag då Oskar håller på dem...

Nähepp, dags att klä på sig... idag kommer Emely m. barn och mamma på besök, kul för jag har minsann varit hemma hela veckan så behöver lite socialt umgänge!

Kommentarer
Postat av: Emely

Å kul var det! Men ack så intensivt det blir nu för tiden med ungarna tre, för att inte tala om den vilda mormorn. Hon är klart värst :)



Jo Elliot tar sitt lag på allvar, han kommer bli trogen fan. Jag och Mira får väl ha lite tid att komma in i det ;)

2012-05-11 @ 19:25:14
Postat av: Lina

Jag antar att inga hoppade...

2012-05-11 @ 19:27:17
Postat av: Emely

Glömde....



hoppar för fullt

2012-05-11 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test