Inte så mycket...

...på vågen senaste tiden, men tycker själv att det är stor skillnad på kroppen!

Vad säger ni?

Början... 16 januari:


Här började jag en kamp som blev en riktig utmaning, men ack så roligt när man ser tillbaka

2 april... 78 dagar senare och 10,8 kg lättare:


Ser inte längre gravid ut, utan bara tjock =) Nöjd över framstegen...

9 maj... 115 dagar sedan start och 12,7 kg lättare:


Bara 1,9 kg skillnad från bilden ovan, men stor skillnad på kroppen...
Där ser man, titta inte bara på vågen!

Att titta på dessa bilder pushar mig! 12,7 kg sedan start... inte mer än 7,8 kg till mitt delmål och tatuering!
Har gått ner mer än hälften av totalen! 12,3 kg kvar tills jag är i mål och får köpa mig en ny garderob!

Men hållningen får gå in i vardagsmotionen... den är inte bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju superduktig Josse! Vilken skillnad och det är som du säger titta på kroppen och inte på vågen:)

Kämpa på det fixar du./ Carina

2012-05-09 @ 15:22:00
Postat av: Lina

Va kul m så fina framsteg! Kul att du uppskattar framstegen som inte har m vågen att göra..:)

Du är superduktig vännen!!

2012-05-10 @ 19:51:18
Postat av: Emely

Sant som det är sagt! Ökad muskelmassa ger mycket snyggare kropp oavsett vad vågen visar. Du har gjort ett stort jobb och du kommer fixa resten också.

2012-05-11 @ 19:27:04
Postat av: Therese

Vad duktig du är!!! Vilka resultat!!!

Ska själv ge mig in i modifast-världen, med början på måndag.. Hoppas och önskar att jag får lika fina resultat som du fått! BRA JOBBAT!

/Therese från Dalarna :)

2012-06-09 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test