Nyårslöftet...

... på -20 kg känns inte helt borta!
Det kan gå! Det SKA gå!
 
Jag börjar komma in i detta nu och grunnar inte så mycket på maten, jag har hittat lite mellanmål som passar mig och är enkla att göra. De är det svåraste med kosten tycker jag, så lätta att hoppa!
 
6 kg kvar, sen är löftet nått! 11 kg kvar så är slutmålet nått! Fast jag tror inte jag når slutmålet på vikten, dock utseendemässigt!
 
I övrigt är livet lugnt och fint som vanligt. Jag går hemma och dräller. Stormtrivs med min mammaledighet!
Lite strul finns alltid och i detta fállet innebär detta strul att jag absolut inte saknar min arbetsplats, att jag absolut inte ser fram emot januari, då jag ska börja åka till jobbet fem dagar i veckan igen.
Trivs bra med att jobba hemifrån som jag gör nu =)
 
Jag hade en massa som jag ville skriva om, men nu är huvudet helt plötsligt tomt! Inte ens lite rappakalja...
Så jag återkommer helt enkelt en annan dag =)

Kommentarer
Postat av: Emely

Jisses vilken resa! 14 kg är inget man skojar med! Bra kämpat, snart får du belöna dig med nya kläder :)

Jag känner också att det alltid är svårt med maten, man utsätts hela tiden för frestelser och det är ju så gott med mat!

2012-09-27 @ 08:05:10
Postat av: Felicia

Klart du når målet! Du är så duktig!!! Även att du genom led hela passet! Tummen upp för dig!
Kram sköt om dig

2012-10-03 @ 08:22:32
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test