Ój...

Vilka långa inlägg jag har gjort de två sista gångerna.
Nåväl, det blir väl så när det varit så länge sen man skrivit...

Jag ber er att ha tålamod!

Inte har det blivit någon träning idag heller, trots planerat. Men det har sina orsaker och jag är inte orolig, för jag har sagt tre gånger och det är ju tre dagar kvar.
Imorgon slutar jag redan 12,30 så då är jag piggare framåt kvällen, för det finns tid till taktikvila innan jag hämtar Edvin kl 14.
Nej, lär inte träna då... börjar bli ganska slut som människa efter lunch någon gång och jag vill njuta av tiden med Oskar och Edvin på kvällen :)

Jag riktigt längtar tills nästa vecka, då jag börjar med nya, små små, delmål som sakta men säkert kommer att hjälpa mig att göra år 2013 till ett välmåendes år.

Det ska bli en vit helg för min del i varje fall. Noll sug efter alkohol, men sjukt sugen på vatten hela tiden (är det mina 2 liter om dagen som börjar sätta sig på rutinnerverna??)

På måndag är det tjejkväll och det ser jag fram emot.
Ett glatt gäng tjejer gör susen på vilken bitterf****a som helst :)
Blir det hiss och diss igen så ska jag bara hissa :) Måste komma in i ett positivare tänk nu :) (nej, jag är inte deprimerad på något vis, bara en allmän surkärring)

Nu blir det soffläge resten av kvällen och lite insideplanering inför nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test