Ökning!

Jag gick ner i källaren igår för att ta ett benpass.
Gick upp ett snäpp i vikterna, för att prova, och det gick alldeles utmärkt.
Marklyften kan jag nog lägga på ännu mer. Jag tänker lite som så, att klarar jag tolv reps, då har jag för lite vikt.
Blev lite taggad och blev sugen på hantelpress med. Brukar inte blanda in helt andra muskelgrupper annars, utan dela upp det men igår blev det hantelpress.
Där ökade jag förra veckan och ligger bra i vikt där.
Jag har ju ingen träningsbänk, så jag kör hantelpress på pilatesbollen. Då tränar jag även bål och balans samtidigt och bålen är viktig för mig!
Det är svårare på bollen, men roligare!

Nåväl, jag är nöjd med gårdagens och har massvis som jag vill skriva om, men nu måste jag ner i källaren, göra några burpees, planka och elda, innan det är dags för jobbet.
Lär nog bli senare idag, för nu är klockan för mycket.... ooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test