Torsdag hela dagen...

..vilket innebär att det snart är helg.
Det är inget som ni kommer att höra mig klaga på ;)

Ingenting denna vecka har gått som planerat, men jag håller modet uppe :) Nu jobbar vi för att slutet av veckan blir bättre!

Helgen blir sjukt lugn, har ingenting inplanerat alls för min egen del, så det kliar i kroppen redan nu!
Inte ens kvällarna kommer att bestå av något.
Oskar ska göra färdigt gästrummet och jag ska ta något eller några träningspass, det är allt.

Faktum är att hela veckan har varit lugn, förmodligen därför som jag är rastlös...
Men nu går vi mot ljusare tider och då blommar jag upp igen!
Saknar att ligga i landet och påta!
I år ska vi göra lite utomhus också, bara garderoberna kvar där inne och de tar vi väl till hösten kanske.

Men huset ska målas och trädgården behöver flera nävar kärlek!
I augusti slänger vi ut vedpannan och sen slipper vi detta eldande.
Ingen är gladare än jag för det!

Det är dags att planera matlistan för nästa vecka och veckan därpå. Jag har ingen som helst inspiration till mat just nu och hade gärna ätit skräpmat hela tiden.
Big NO NO!
Något ska man väl lyckas hitta på...

Nej, nu ska jag återgå till mitt arbete :)
Ett meningslöst inlägg, men likväl ett inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test