Ojojoj....

Vi vet alla att jag har gått upp i vikt... vi vet alla att kroppen inte ser ut som den brukar efter en graviditet.
Men även om vi vet och ser skillnaden... kommer vi ihåg hur det var?
Här hänvisar jag till en bild som jag själv tycker är väldigt fin... där jag inte är överviktig, utan håller min normala vikt.
Man ser inte jättetydligt (har inte så många bilder på min mage på den tiden, brydde mig väl inte så mycket om magen då...Men ni ser på ansiktet och överkroppen..
Här är länken

Sen har vi en bild på min mage, där jag mår dålig över hur den har växt och påbörjade en kamp mot vikten.
Hade jag sett ut så nu hade jag varit glad...
Nåväl, här är den: länk

Och här är magen idag.... (varning för känsliga tittare)



Hahaha, frågor på det?
Det är alltså bilder från juli 2008, februari 2009 och januari 2012

Det går snabbt att rasera en kropp.
Bra att jag tittade igenom detta, nu blev motivationen ännu högre, även om jag nu blev så deppig att jag bara vill gräva ner mig!
Men sanningen är ett faktum... 20 kg var det och 20 kg ska det bli!


Kommentarer
Postat av: Lina

Måste börja m att säga; tusan va fin du va i den vita klänningen!:) Bra mål att se fram emot!:)

Tyvärr är d ju ruskigt lätt för vissa av oss att lägga på sig en hel del, svårare att bli av m d.. Men du verkar ju riktigt motiverad, så du kommer säkert att lyckas. Skickar ändå ett stort lycka till på vägen!

2012-01-22 @ 18:07:40
Postat av: Emely

Bra med bilder för det är då man ser sanningen hur det har förändrats. Minnet är ju rätt formbart och lättmanipulerat.

Detta fixar du! Inte till en kropp som inte fått barn, lite souvenirer ska man ju ha, men till en kropp du vågar visa upp igen.



2012-01-23 @ 13:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test